سه ساله ی حرم

سه ساله ی حرم

وب سایت شخصی کربلایـی ابـوالفضل راستـگـار

مناجات با خدا - یوسف رحیمی

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

به نام خدا

مناجات با خدا - رمضان و شب های قدر

سبک: یه خیابون بهشتی ...

 

این شبا که فصل سبز ، استجابت دعائه
قدر بدون که اینجا جای ، نزول فرشته هائه

 

نیگا کن ببین درای ، آسمون روی تو بازه
لحظة آبی پرواز ، موسم راز و نیازه

 

یا اللهی ، کن نگاهی


توی این آسمون نور ، حالا هستی یه ستاره
درد دل کن با حبیبت ، از صمیم دل دوباره


بگو ای خدای دلها ، مهربون هر دو عالم
ممنونم که بین خوبات ، دوباره تو دادی راهم

 

یا اللهی ، کن نگاهی


تویی که بنده نوازی ، به بدیم نیگا نکردی
تک و تنها من و بین ، تاریکی رها نکردی


تا بشم یه چشمة نور ، تا صدات کنم خدایا
دستای من و گرفتی ، تو من و آوردی اینجا

 

یا اللهی ، کن نگاهی


حرف آخر من اینه ، قسمت می دم به ارباب
غرق دریای گناهم ، جون زینب من و دریاب


عنایت کن که بگیرم ، این شبا نور خدایی
دستم و بگیر دوباره ، تا بشم کرب و بلایی

 

یوسف رحیمی

 

اجرا شده در شب 21 رمضان 93 در هیئت انصارالشهداء بیرجند
 


تـذکـر :
1- سبک فوق بر حسب سلیقه ی شخصی انتخاب شده و اصل این شعر بدون سبک توسط شاعر اهل بیت (علیهم السلام) یوسف رحیمی ارئه شده

2- قسمت های " یا الهی ، کن نگاهی " نیز به دلیل خواندن به سبک زمزمه و ایجاد تنوع در خواندن و همراهی مستمعین به این شعر اضافه شده

 

 

  • خــادم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی