سه ساله ی حرم

سه ساله ی حرم

وب سایت شخصی کربلایـی ابـوالفضل راستـگـار

مناجات با امام حسین(علیه السلام)-استاد سازگار

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ


به نام خدا

مناجات با امام حسین(علیه السلام)


از آسمان هفتم اگر سر بر آورم

اعلام می کنم که فقط خاک این درم


مهر تو بود شیره ی جان در وجود من

از لحظه ای که شیر به من داد مادرم


با دشمن تو تا ابدالدهر دشمنم

حتی اگر بود پدرم یا برادرم


من از در سرای تو جایی نمی روم

حتی اگر جواب کنی باز نوکرم


تا زنده ام حسینیم و کربلاییم

ارباب من حواله نده جای دیگرم


گیرم که خاک پای مرا کیمیا کنند

خاک درت اگر نشوم خاک بر سرم


آدم مگر نه نام تو را برد و گریه کرد

من نیز ارث از پدر خویش می برم


از بس دلم به کرببلایت گرفته انس

انگار هر شب از ضریح تو در برم


هر روز دل مسافر گودال قتلگاه

هر شب سرت به نیزه بود در برابرم


با کثرت گناه خود اعلام می کنم

من میثم پیمبر و آل پیمبرم


استاد غلامرضا سازگار


منبع: حدیث اشک

  • خــادم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی