سه ساله ی حرم

سه ساله ی حرم

وب سایت شخصی کربلایـی ابـوالفضل راستـگـار

حضرت رقیه(س) - علی اکبر لطیفیان

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ق.ظ

به نام خدا

شعر روضه حضرت رقیه(س) - علی اکبر لطیفیان


تو را آورده ام اینجا که مهمان خودم باشی

شب آخر روی زلف پریشان خودم باشی


من از تاریکی شب های این ویرانه می ترسم

تو را آورده ام،خورشید تابان خودم باشی


فراقت گرچه نابینام کرده،باز می ارزد

که یوسف باشی و در راه کنعان خودم باشی


اگرچه عمه دلتنگ است،اما عمه هم راضی است

که تو این چند ساعت را،به دامان خودم باشی


از این پنجاه سال تو،سه سالش قسمت من شد

یک امشب را نمی خواهی،پدر جان خودم باشی

  • خــادم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی